Używamy plików Cookies dla zapewnienia poprawnego działania strony. Zgodnie z prawem, musimy zapytać cię o zgodę. Proszę, zaakceptuj pliki Cookies i pozwól tej stronie działać poprawnie.
Korzystając z naszej strony akceptujesz zasady Polityki Prywatności.
Oferty pracy

bcslegal

Employer Branding (ang. Budowanie wizerunku pracodawcy) jest sposobem kreacji wizerunku firmy wśród grup docelowych kandydatów. To właśnie od obrazu organizacji na rynku pracy zależy czy potencjalni pracownicy złożą swoje aplikacje na stanowisko ponieważ, tego naprawdę chcą, czy zrobią to przypadkowo.

Co wpływa na wizerunek firmy?

Na wizerunek firmy wśród kandydatów na stanowiska wpływają nie tylko działania prowadzone przez działy marketingu, PR’u czy to w jaki sposób specjaliści od HR prowadzą proces rekrutacyjny. W dużej mierze tworzą go opinie pracowników ponieważ, to oni najlepiej wiedzą jak wygląda zwyczajny dzień w pracy i potrafią najsurowiej ocenić oraz najzagorzalej bronić swojego pracodawcy.

SKUTECZNE budowanie wizerunku pracodawcy

Aby profesjonalnie i skutecznie zadbać o obraz firmy należy przede wszystkim dokonać analizy w jej wnętrzu oraz otaczającego ją rynku pracy. Trzeba przyjrzeć się nie tyko działaniom prowadzonym w firmie, panującym w niej nastrojom oraz ich przyczynom, ale również zbadać działania konkurencji. Bardzo wiele firm mających opinię dobrych pracodawców wcale nie ukrywa działań, które mają na celu przyciągnięcie nowych pracowników, wręcz przeciwnie - szczycą się nimi. Warto przeanalizować wizerunek organizacji w oczach pracowników i klientów, to otoczenie tworzy w znacznym stopniu opinię o firmie. Duże znaczenie odgrywa kultura organizacyjna firmy, gdyż w niej zawiera się program adaptacji w nowym miejscu pracy. Ta z kolei ma znaczący wpływ na późniejszą motywację i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych pracownikowi zadań.

Specjalista ds. Employer Brandingu

Bardzo dobrym rozwiązaniem problemów z wizerunkiem firmy wśród jej potencjalnych pracowników będzie zatrudnienie specjalisty ds. Employer Brandingu. Na co dzień może to być pracownik działu HR zajmujący się rekrutacją, płynnie posługujący się jej narzędziami i znający trendy na rynku pracy. Poza codziennymi zadaniami osoba ta powinna znać się również na marketingu internetowym, social mediach i PR. Musi rozumieć różnice w komunikacji pomiędzy pokoleniami, umieć stworzyć i wdrożyć w życie skuteczną strategię komunikacji. Specjalista ds. Employer Brandingu będzie budował pozytywny wizerunek pracodawcy nie tylko na zewnątrz, wśród potencjalnych kandydatów, ale również wewnątrz organizacji ponieważ, pracuje w danej firmie i zna opinie, potrzeby i wymagania swoich współpracowników. Pozytywny wizerunek firmy z pewnością przyciągnie wielu kandydatów, dzięki czemu pracodawca będzie mógł wybrać osobę, która najlepiej odpowiada profilowi danego stanowiska.

Obecnie wiele firm specjalizujących się w działaniach i szkoleniach z obszaru HR posiada w swojej ofercie szkolenia z Employer Brandingu, może warto pomyśleć nad poszerzeniem zakresu umiejętności?

Informacje o firmie

Firma BCSystems działa na rynku polskim od 2006 roku. W tym okresie zdobyliśmy znaczącą pozycję w sektorze usług skierowanych do kancelarii prawnych (początkowo głównie świadczyliśmy usługi z zakresu doradztwa personalnego). Obecnie nasza działalność obejmuje nie tylko doradztwo personalne i szkolenia, ale także usługi z zakresu zarządzania, konsultingu, marketingu i PR-u. Posiadamy także autorskie projekty oraz media, które kierujemy zarówno do przedstawicieli wszystkich zawodów prawniczych jak i studentów wydziałów prawa.
Zaufały nam zarówno małe polskie firmy, jak i duże międzynarodowe korporacje, które w referencjach potwierdzają nasz profesjonalizm, elastyczność w podejściu do klienta i skuteczność .