- Opracowanie strategii, celu, misji, wizji kancelarii;
- Opracowanie struktury kancelarii;
- Opracowanie planu rozwoju kancelarii prawnej i jej poszczególnych praktyk, otwieranie nowych oddziałów, etc.;
- Opracowanie „manuala”;
- Opracowanie kanałów dotarcia do poszczególnych Klientów;
- Przygotowanie prezentacji nt. kancelarii, praktyk;
- Przygotowanie ofert dla Klientów i potencjalnych Klientów kancelarii;
- Wdrożenie polityki zarządzania relacjami z Klientem;
- Opracowanie polityki identyfikacji wizualnej kancelarii (logo, kolorystyka, czcionki, zdjęcia, papier firmowy), a także profesjonalnych materiałów marketingowych (wizytówki, teczki, ulotki, foldery, długopisy, roll-upy, notesy, etc.);
- Rekomendacje dotyczące pro bono, eventów, uczestnictwa w konferencjach, członkowstwa w stowarzyszeniach i organizacjach;
- Umieszczanie informacji dotyczącej kancelarii w mediach;
- Wdrożenie systemu zarządzania jakością kancelarii (ISO) lub opracowanie autorskiego systemu na bazie metodologii ISO;
- Badanie Satysfakcji Klientów – BSK (ankietowe + bezpośrednie wywiady);
- Organizujemy uroczyste gale, śniadania i kolacje biznesowe;
- Organizujemy spotkania w izbach i stowarzyszeniach;
- Współorganizujemy konferencje.